Annons:
Etiketthäsla-sjukdomar
Läst 650 ggr
Dentaku
2014-02-13 13:45

Hälsoenkät för Collie!

Nu finns en hälsoenkät upplagd som tagits fram av SBK:s utskott för Avel och Hälsa. Förhoppningsvis fyller så många collieägare som möjligt i uppgifter om fysiskt och mental hälsa för de individer av rasen som de äger/har ägt! 🙂

Tänk på att man kan behöva svara på alla frågor för att det ska funka; så även om du svarat NEJ på om hunden lider av en åkomma kan man behöva svara NEJ även på följdfrågorna om åkomman.

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Annons:
Dentaku
2014-02-13 13:45
#1

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Turast
2014-02-13 15:39
#2

kan jag göra den fast Jamie bara är 7 månader eller ska jag vänta?

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Dentaku
2014-02-13 16:15
#3

Du kanske ska vänta så länge som möjligt. Jag har inget med enkäten att göra annat än att jag tycker det är jättebra att man samlar in fakta och åsikter från "vanliga" collieägare. 🙂

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Turast
2014-02-13 17:25
#4

okej då väntar jag :) han ska ju mentaltestas och röntgas i höst så efter det kanske är bättre

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Dentaku
2014-02-13 17:27
#5

Fast då finns den nog inte kvar, ser ut som att den bara kommer att gälla fram till sista juni.

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Turast
2014-02-13 17:31
#6

jaha attans då, får göra den i maj/juni då :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Upp till toppen
Annons: