Annons:
Etikettövrigt
Läst 691 ggr
JasmiineN
7/6/14, 11:35 AM

Har ni några planer i sommar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har DU några planer på vad du & din hund ska göra i sommar? Något speciellt? Jag & Dolly åker upp till Värmland idag & stannar en hel vecka, ska bli skönt & komma hemifrån. Någon som bor i närheten & vill ses?

Sajtvärd på Collie

Annons:
Turast
7/7/14, 12:23 AM
#1

Den enda planen var väl lägret vi bar på för någon vecka sedan :) det var superkul! Men nu är det väl bara att chilla och träna resten av sommaren.. längtar tills i höst då vi förmodligen ska gå agility kurs! Yaay!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

JasmiineN
7/7/14, 5:06 PM
#2

Ja samma här, ska starta Agilityn till hösten! :D

Sajtvärd på Collie

Turast
7/7/14, 8:43 PM
#3

Vad roligt! :D

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Viccan92
7/23/14, 4:48 PM
#4

Vi har varit iväg och tältat. Tyvärr blev Bambi jättedålig i magen så nej inte alls kul. Nu är vi hemma en vecka och är hundvakter åt en kompis kooiker. Nästa vecka blir det min släkt i blekinge.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

JasmiineN
7/28/14, 12:33 PM
#5

#4 Det lät kul, något som jag måste testa! Tråkigt med dålig mage dock. Ha fortsatt trevlig sommar!

Sajtvärd på Collie

Turast
7/28/14, 1:53 PM
#6

Vi har varit på Mironik's kennelläger! Fast vi hälsade bara på en dag men det va så kul att träffa alla! Jamie fick så mycket komplimanger för sitt utseende så han blev mallig ;) Den 7/8 ska han till en ortoped då han har ont i sina tricepsmuskler :( så blir ingen agility i höst men lydnad blir det iallafall :D

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
JasmiineN
7/29/14, 3:58 PM
#7

#6 Åh så kul! & det andra mindre roligt, men bra du kan lösa träningen ändå.

Sajtvärd på Collie

Viccan92
7/30/14, 6:27 PM
#8

#5 Jo han älskade att tälta. Men ligger så nära varandra.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Upp till toppen
Annons: