Annons:
Etikettmentalitet
Läst 524 ggr
JasmiineN
2014-07-28 12:40

Mentalbeskrivning

I helgen så ska vi till Helsingborg & göra MH-beskrivning! Äntligen dags. Jag har inga direkt höga förväntningar, men hoppas på bra resultat. Hur gick det för er/era Collie? :)

Sajtvärd på Collie

Annons:
Turast
2014-07-28 13:51
#1

Åh vad roligt! Jamie ska på MH i september och jag längtar sååå mycket!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

JasmiineN
2014-07-29 15:57
#2

#1 Jag också! Får hålla tummarna för båda 😊

Sajtvärd på Collie

Turast
2014-07-29 16:00
#3

håller tummarna för er också! :d

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Dentaku
2014-07-31 16:23
#4

Hoppas det går bra för er båda! 🙂

Glöm inte att det är samma hund som ni åker hem med som ni kom dit med bara. MH är jätteviktigt för avelsutvärdering men bara för att en hund inte är lämplig för avel betyder inte det att den inte kan vara världens finaste och bästa kompis ändå!

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Turast
2014-07-31 16:28
#5

Jag är grymt nervös inför Jamies MH :( JAG kommer ju bli rädd/rycka till för allt x'd speciellt den där overallen som flyger upp! usch! Jag tror Jamie klarar det fint dock, han kommer reagera såklart men kommer komma över det rätt snabbt

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

JasmiineN
2014-07-31 19:35
#6

#4 Självklart är hon det. Hon gör detta för att hon ska ha två kullar, om hon då lyckas. Det kvittar hur hon reagerar där, för hon är samma hund.

#5 Ja, jag är mest nervös för det momentet också… tror det blir hennes svaghet.

Sajtvärd på Collie

Annons:
JasmiineN
2014-07-31 19:35
#7

#4 Självklart är hon det. Hon gör detta för att hon ska ha två kullar, om hon då lyckas. Det kvittar hur hon reagerar där, för hon är samma hund.

#5 Ja, jag är mest nervös för det momentet också… tror det blir hennes svaghet.

Sajtvärd på Collie

Upp till toppen
Annons: