Annons:
Etikettfoder
Läst 1007 ggr
Zira
1/23/18, 10:22 AM

Matvägran

Min collie är extremt kräsen. Det beror inte på att han är bortskämd med godsaker, nej men vi hittar ingen mat som passar mer än under 1-2 måltider. Sen väljer han att svälta 2-3 dagar innan han eventuellt kan tänka sig att äta några tuggor av något igen. Han är naturligtvis mycket mager, men är i övrigt glad och pigg. Magen är bra, ingen diarré och inga kräkningar. Två veterinärundersökningar är gjorda, men inget fel har hittats. Finns det någon som varit med om något liknande och hittat en lösning på problemet, så vill jag väldigt, väldigt gärna få veta hur.

Annons:
vallhund
2/7/18, 7:31 PM
#1

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Zira
2/9/18, 8:53 AM
#2

Nej, men jag har funderat på det. Men eftersom han inte vill ha vare sig köttbullar, blodpudding, leverpastej eller märgben så tror jag inte att barf fungerar heller. Han äter inget mer än 1-2 gånger. Nästa gång som jag erbjuder det han åt förra gången är det stopp. Har varit i kontakt med veterinären igen och de föreslår att jag ska låta kastrera honom. Kanske blir det nästa åtgärd. Det är dock inte närvaron av löptikar som är problemet. Men kastrerade hundar får ju ofta ökad aptit och lättare att lägga på hullet.

Upp till toppen
Annons: