Collie iFokus

Collie

Etikett: övrigt
LĂ€st 623 ggr
JasmiineN
0

Mentalbeskrivning Hund

Har du gĂ„tt MH test med din Collie? Hur blev resultatet? đŸ˜ƒ

Jag har inte hunnit med Dolly Àn, men det ska göras denna terminen.

SajtvÀrd pÄ Collie

Dentaku
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BĂ„da mina har gĂ„tt MH, jag tycker att det Ă€r sjĂ€lvklart om man Ă€ger collie. 🙂

Rovers var vÀldigt bra, han Àr ett av de korthÄr som anses ha High Boldness(Colliklubben har en lista)

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Dentaku
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bentleys var ocksÄ bra, han gick i höstas. Inte lika social som Rover och dÄlig kamplust trots bra leklust om man ska leta nÄgot negativt.

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

JasmiineN
0

Åh, intressant! :)

SajtvÀrd pÄ Collie

Dentaku
0

Det Àr jÀttebra att sÄ mycket information, t ex spindlarna jag lagt upp, finns att hitta pÄ SKK Avelsdata. Allt som behövs dÀr Àr att man registrerar ett anvÀndarnamn, sedan fÄr man tillgÄng till allt.

PÄ Collieklubbens hemsida finns ocksÄ jÀttemycket statistik, bl a om medelvÀrden för olika kennlar. Det skiljer sig jÀttemycket!

JasmiineN
0

#4 Tack, ska kika! :)

SajtvÀrd pÄ Collie

Carro107
1

Alla hundar i detta hus gör vi MH pÄ oavsett ras. Nuvarande collie kunde jag inte gÄ med utan det gjorde uppfödaren. Min tidigare collie gick jag mh och mt med. Ska man köpa collie bör man lÀsa lite om mh

http://carro107.blogspot.se/

JasmiineN
0

#6 sÄ bra! :) HÄller jag med om.

SajtvÀrd pÄ Collie

Viccan92
0

Bambi ska gÄ nu nÄgon gÄng i vÄr.

Föder upp hollÀndare. www.freewebs.com/christmast

Cajolyne
1

#8 Lycka till! Jag hoppas att de gÄr bra.

Turast
0

Jamie ska gĂ„ i höst :) Ha redan börjat vĂ€nja honom vid skott och grĂ€vmaskiner som bullrar! Skotten skiter han totalt i đŸ˜ƒ

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte pÄ salamandern. Den sover.

JasmiineN
0

#10 sÄ hÀrligt, hÄller tummarna!

SajtvÀrd pÄ Collie